Passing the Torch

 In this column La Gazzetta will profile notable members of our local Italian American community. We will get to hear from men and women whose ancestors’ contributions resulted in today’s outstanding, productive citizens. 

La Gazetta ha avuto un'intervista con Constance (Connie) Tarr. La signora Tarr ha vinto cinque volte un importante premio per il suo lavoro nel settore immobiliare in Ohio. Vive a Hubbard nella periferia di Youngstown dove la sua famiglia vive da diverse generazioni. L'intervista riguarda il suo bisnonno che emigrò nel 1874 e lavorò nelle miniere di carbone. Con l'aiuto di DNA e Ancestry, è stata in grado di trovare la famiglia biologica di suo padre. Sta anche facendo un albero genealogico della sua famiglia e ha già più di 4.000 nomi.

Constance (Connie) Tarr is a well-known Italian American businesswoman from Hubbard, OH, a city near Youngstown. Connie is a

SUBSCRIBE NOW!

online + newspaper

This section of the article is only available for our subscribers. Please click here to subscribe or login if you are already a subscriber.